06 oktober 2009

Surt sa Irmis...



Uuu, vad surt med clementin! (Eller vad du nu heter de där pyttesmå, gulgröna som kommit i butikerna nu.)

Det blev inget Högboda idag som vi tänkt oss och Råtorpingarna var inte hemma så jag och Irma fick åka hem och stå ut med varandra efter dagmamman. Snorig och grinig är hon och uttråkade blir vi båda två. Försökte hitta på än det ena och än det andra men hon var tämligen svårroad idag. När det var dags att sova satte jag henne i selen och hon slocknade efter bara några minuter. Micke har beordrats 8h övertid i veckan i sex veckor framöver så han kom hem sent idag, närmare halv nio.

Irma har börjat kalla sig själv för Ema. Blir lite småknöligt med Irma-ema, Davids Emma och kusin Emmie.

Imorgon ska jag på minimässa med de företag som jobbet har friskvårtdsavtal med. Ska testa floating innan jag slutar hade jag tänkt så det kanske blir tillfälle att boka in det.

Inga kommentarer: