05 oktober 2009

Kvällen

Nu är det dags för te och nåt att mumsa på. Har kört 2 veckor med mindre kolhydrater nu, men glömde väga mig imorse. Första veckan gav det -2kg men nu, andra veckan, tror jag inte det hänt så mycket. Har ju vart kanelbullens dag:)

Var med om nåt skumt på jobbet idag. En kollega, som jag inte haft så mycket med att göra frågade om vi kunde prata lite. Så frågade hon hur jag gör för att vara så glad hela tiden. Vad svarar man på det?! Hela tiden, pyttsan. Fråga Micke om han ofta funderar på samma sak, haha. Det visade sig i alla fall vara en uppgift i en utbildning hon går att fråga nån om vad de gör för att vara som de är och då hade hon genast tänkt på mig. Kul...men skumt...

Tidningen kom från tryckerit idag och hittills har jag bara hittat ett saknat mellanslag i en bildtext. Höll på att missa hela matsedeln för fem veckor frammåt och hann stanna produktionen just innan sidan började tryckas. Plåten var gjord och tidningen var i pressen...

Imorgon ska jag fortsätta tjata på alla att uppmärksamma Barnkonventionens 20-årsjubileum i november när nu INGEN uppmärksammade Internationella barndagen. Skärpning!

Inga kommentarer: