20 juli 2009

Fuck you Ellos!

Att det ska vara sä jäkla svårt att bli av med Ellos?! De är som fästingar! Iglar! Finnar! Ogräs! Jag har inte handlat en pryl av dem någonsin via nätet och det är säkert tio år sedan jag handlade via katalog...jag får nyhetsbrev från dem dagligen och reklam i lådan varje vecka.

Såklart kan man ringa deras kundtjänst, men jag kommer ju alltid på att jag ska säga upp det på kvällen. Som tur är så är de ju ett hyffsat modernt företag och erbjuder dessa tjänster via nätet...trodde jag ja...LURAD!

1. För att säga upp nyhetsbrevet måste man ha handlat något från dem. Har man inte det hänvisas man till "Ställ en fråga"-formuläret.

2. För att skicka in sin fråga via "Ställ en fråga"-formuläret måste man ange en kategori. Hur jag än letar (även i koden) hittar jag ingenstanns att ange min kategori. Jag har iExplorer, ingen konstig läsare. Jag trodde att jag inte var helt borta, men det var jag...

HJÄLP mig att bli av med Ellos!

Jaja, jag ska ringa deras kundtjänst imorgon. Då ska jag passa på att få en guidning i deras "Ställ en fråga"-formulär:)

http://www.ellos.se/CustomerSupport/Faq.aspx

Inga kommentarer: