14 oktober 2009

Provjobbat lite idag

I morse var jag trött på att vara sjuk och bestämde mig för att jobba. Micke skulle hämta ut porchen från verkstan så jag var tvungen att gå upp tidigt och köra ner honom och Irma till stan innan jobbet. För tidigt för att jag skulle hinna känna efter. Hade jag gjort det hade jag nog fattat ganska snabbt att det inte var dags att gå till jobbet ännu. Imorgon får vi se hur jag gör. Mår rätt okej nu på kvällen, men det är ju alltid så.

Dagens plus
  1. Vacker höstsol
  2. Irma sken som en sol när hon äntligen fick åka till dagmamman
  3. Fick bamsekramar från två av mina favvobarn
  4. Mycket värmande ord från en kollega
  5. Te och knäckemacka hos Kajsa efter jobbet
  6. Fick iväg vabb-lapparna till FK
  7. Irma krånglade inte nåt vid nattningen
  8. Micke köpte med vitlöksbaugetter hem
  9. Bonde söker fru på teve
  10. Tid att blogga:)

2 kommentarer:

Tuss sa...

Va härligt att ha så många +effekter bara på en dag. Så borde man nog göra varje dag och se vad bra man har det. Faktiskt.
Kram

Grym sjö! sa...

Instämmer med din mor.
Kram från moster