11 oktober 2009

Mobilbloggning funkar sporadiskt...

Har mobilbloggat lite de senaste dagarna medan jag varit sjuk. Det har visst inte funkat så bra. Bara ett är publicerat ser jag nu. Skit samma. Vad jag skrev var väl inte så mycket mer än vår status, och den har ju inte vart på topp senaste dagarna.

Natt till tisdag spydde Nemi, natt till onsdag spydde Irma, onsdag blev Kajsa och Mikael dåliga, Torsdag började jag att spy och på fredag satte Micke igång. Håller tummarna för att Lukas slipper delta i maratonet.

Har i alla fall tur som har ungarna på samma dagmamma så att de blir sjuka samtidigt och bor grannar så att vi kan hänga när det blir trist. Dessutom passade Kajsa och barna Irma hela dagen igår så jag och Micke fick sova! När de lämnat tillbaka henne och åkt hem stod hon vid dörren och grinade och sa -Mamma! Rätt dissad:)

Inga kommentarer: