24 september 2009

Zzzzzzzzzzzzz

Tröttast i världen. Skönt att det är fredag i morgon. Om ändå det hade hjälpt... Irma kanske har vattenkoppor. Sjuk är hon i alla fall med feber, äter inte och grinar. Micke har vabbat andra dagen idag och var inne till vårdcentralen efter att hon fått en blåsa på handen och en på hakan. De kunde inte säga säkert vad det var...häpp.

Imorgon ska jag skicka tidningen till tryck. Har väl knappt hunnit hälften. Lär bli största numret i år, har inte vart så mycket material till ett enda innan. Helgarbete och skicka till tryck söndag lär det väl bli.

Har just varit på en föreläsning med Klas Hallberg; Arbeta mindre -få mer gjort. Tänk om jag ändå hade sån tur denna veckan:) (TUR:)?!) Var en bra föreläsning i alla fall, men det höll på att bli pannkaka för min del. Var där för jobbets räkning och fann, när jag skulle börja plåta, att batteriet satt i laddaren nere på kontoret. Fick som tur var låna en kamera! *Tack snälla!*

Ska sova nu...på gästrummet. Irma har snurrat runt mig i två nätter och jag är TRÖTT.

Inga kommentarer: