11 augusti 2009

Energizer

Jag är ultraproduktiv ikväll! Har sytt upp gardiner och satt upp, rensat av både pappershögen på bordet och bänken, städat ihop alla leksaker och som grädde på moset har jag och Irma tagit en skogspromenad och så har jag vart uppe i hagen och plockat kantareller som jag gick över till Kajsa med och sen hem och stekt några till mig...jo, jag har tvättat gamla gardinerna också...fatta!

Men nu borde jag nog sova, ska bara snacka lite till med Itan på MSN.

A, men fatta också då vilken lyx det är att hoppa i stövlarna på verandan klockan nio på kvällen och det är varmt och skönt och stövla upp i hagen och plocka kantareller och traska över till världens bästa grannar med. LYX, fatta det!

1 kommentar:

SkogsKajsa sa...

Nu sitter jag förståss och bölar mitt i natten... Ni är LYX!