26 juli 2009

Vilken härlig dag, nana na na


Som sagt, jag fick min båttur tillsist! Solen höll sig framme nästan hela resan ner till Krokfors och tillbaka upp till bryggan. Köpte glass och en rökt firre som vi mumsade på till kvällsmat på altanen när vi kom tillbaka. Smaskens! Grinade som Lilleskutt när vi skulle packa oss i bilen och åka hem. :'( Semestern är slut och imorgon börjar jag jobba igen.

Jag och Irma var föresten hos Titti i idag också! Gick ner på förmiddagen och fikade. Sen var vi ute och gick så Irma fick sova middag. När vi kom tillbaka fick vi lunch och sen glass. Titti läste två dikter som hon skrev till mig när jag fyllde ett och två som hon sparat. (Jag började grina redan innan hon började läsa.) Så många roliga rim och hon lyckades verkligen fånga hur allt var, stort som smått. :-*

Inga kommentarer: