01 januari 2009

Gott nytt 2009

Jag är ju ingen talare men jag skulle vilja ta tillfället i akt att hälsa min familj och mina vänner ett fantastiskt nytt år! Med pompa och ståt har vi nu firat in det nya och minns med glädje tillbaka på det år som varit:)

Det blev en trevlig kväll! Ungarna dröp av en efter en och de som orkade hålla sig vakna till tolvslaget var aningen spaka vid det laget. Nu sitter jag barnvakt hemma hos Kajsa som snällt ställt upp att agera taxi ner mot stan. Mattias följde mig på promenaden över åkern hit, men hem måste jag gå alldeles, alldeles ensam. Huu!

Bytt skumpan mot en kopp te. Hoppas på att Irma känner för att ta sovmorgon imorgon för det gör jag! Det blev en läng kväll för henne. Jag och Itis tog en promenad så att hon somnade i vagnen vid halv tolv eller nåt. Inte van att sova när det är så stojjigt, stackars barn:)

1 kommentar:

SkogsKajsa sa...

Gott nytt sis!
Å gnäll inte! du fick ja skjuts hem! ;)