22 september 2008

Kära dagbok!

Jag har haft en hektisk tid det senaste. Så många krav! Så mycket jag vill hinna med. Så mycket nytt jag vill lära mig! Allt började en kväll i baracken på Rudskogen. Pappa kom på att jag kunde sitta och sen var det ingen hejd på vad jag skulle kunna. Dessutom tvingas jag ideligen visa upp mina färdigheter för alla i min närhet som en dansande apa.

Den ödestigta sitt-kvällen:



Så får man inte sitta i knä längre, barnstol ska det vara...



...och som att det inte var nog med allt sittande ska jag tydligen lära mig att stå nu också. Vad är nästa trick?



Hoppas att veckan som kommer är lite lugnare. Det är mycket som ska sjunka in. Dessutom har jag fullt upp med att försöka få ut inbjudningarna till mitt dop, för morsan verkar inte få mycket gjort. Flyttkartonger överallt! Hon kunde ju ägna sig åt något vettigt istället för att bara bära omkring på mig!?

Dreggelpuss/ Irma

Inga kommentarer: