14 augusti 2008

Dedär älsklingarna

Visst är det kul när man hittar just DEDÄR sakerna!!!

Den här har jag gått och sneglat på hur länge som helst men tyckt att den vart för dyr. Sist jag var på Hemtex var det 50% på den! :) Formen är görmysig tycker jag, perfekt för saft- och bullkalas på altanen! Dagmar Marin heter den.


Den här hittade jag på Lagerhouse. Finns en hel serie och jag har sedan tidigare ett litet fyrkantigt fat med rundadehörn som jag gillar jätte. Passar finfint att lägga använda tepåsar på!


Och så sist men inte minst -- kärlek vid första ögonkastet. Hittade dessa på Obs! Bergvik. Var på väg i kapp Kajsa och Maria när jag gick förbi dessa. En stor till typ sallad och två små till röror eller dressing typ. Eller till popcorn, chips och nötter?! Den stora är ganska mycket större än de små, det framkom inte så väl med perspektivet på kortet. Mepal-Rosti står det under dem.



Inga kommentarer: