20 juli 2008

Vill-ha-prylar

Har hittat massor av roliga/snygga saker på Favoritsaker.se. Älskar småplotter och skulle nog behöva ett eller ett par hus till om jag skulle få plats med alla saker jag skulle vilja ha:)

Grytunderlägg


Molnservetter

Handduk


Kakeldekor - om jag bara hade kakel att sätta det på...













Gulligt spjälskydd, skulle passa med det gröna i Irmas rum som kommer bli grönt.


Durkslag som kan stå framme, om man inte har nog med saker drällande framme...

Gulliga krokar som skulle passa bra i köket om det blir blått tema.


Sötaste haklappen som skulle passa fint till Irmas barnstol - en vit Hokuspokus som Kajsa hjälpte mig att klä om i rosablommig vaxduk:)













Dom här burkarna fanns för te och kaffe också tror jag det var. Visst var den söt!? Kan stå framme. På de andra var det annan färg på prickarna, det var synd. Alla borde vart ljustblå/turkosa.


Vissa saker vet man inte att man behöver förrän man ser dem - som den här plåtburken för tvättmedel! Hur söt som helst ju och nu behöver jag nog en:)

Väggdekorer har jag ju vart inne på tidigare, här är några till. Denna skulle vara cool bakom soffan, men tyvärr skulle nog stolpen komma upp rakt bakom kaminen tror jag. Ska nog vänta tills väggdekorer blivit billigare. Men då har väl alla redan det så då är det kanske inte nåt kul ändå.


På kontoret, visst!?


Denna skulle vart snygg i hallen!


Och den här skulle passa vart som helst. Undrar om det går att göra nåt i hallen/korridoren mellan sovrums- och toadörrarna?
Foton: Favoritsaker.se

Inga kommentarer: