19 juli 2008

Kakel över diskbänken

Letat efter glasmosaiken som jag skrev om i ett tidigare inlägg tillöver diskbänken. Har inte hittat nåt som jag tyckt stämt med det jag sett. Idag när vi var och kollade på tapeter frågade jag efter det och då sa killen där i butiken att det kallas kristallmosaik ibland. Sökte på det och fick upp lite olika leverantörer.

Hittade detta på Eurobads hemsida. Kollektionen heter "Dots". Man kan tydligen välja sin egen färgkombination vilket är jättekul ju! Dessa tre är olika förslag på hur det kan se ut. Den beiga ska absolut bort och jag skulle nog bara använda de blåaste från kartan längst till vänster.














Foto: Eurobad


Hittade detta på CC Höganäs hemsida. Inte glasigt men rätt färger i alla fall.

Foto: CC Höganäs

Sen hittade Kajsa en annons i en inredningstidning med från Konradssons där de hade mosaiken också.

Foto: Konradssons

Foto: Konradssons

Hittade det här på Kakelpalatset. Lite för sent för att jag ska orka sätta mig in i hur det funkar nu, får kolla på det en annan dag. Kanske man kan välja färgerna själv här med!? Finne i blank eller frostad yta.



Foto: Kakelpalatset

Inga kommentarer: